Telefon:
E-post (ingen anmälan om sjukfrånvaro)
info@vitsippansforskola.se

Adress:
Vitsippans förskola
Långåsvägen 15
311 90 Morup

På Morups Friskola, Fritidshem och Vitsippans förskola strävar vi alltid efter att bedriva undervisning och pedagogisk verksamhet av högsta kvalitet. Om du upplever att vi inte lever upp till detta vill vi gärna få veta detta. Vårt mål är att ständigt utvärdera och vid behov förbättra vår verksamhet och då är din återkoppling viktig.

Synpunkter eller förbättringsförslag kan du alltid lämna muntligt till den det berör men vi tar också gärna emot skriftligt. Du kan ladda ner filen nedan. Skriv på baksidan av papperat och lämna i lådan vid entrén.

Vid klagomål eller missnöje ser vi gärna att du kontaktar rektorn för respektive verksamhet, gärna på telefon, annars mail eller skriftligt i lådan vid entrén. Om du av någon anledning inte vill komma med ditt klagomål eller missnöje personligen till rektorn kan du vända dig till styrelsen via mail. Då har vi möjlighet att göra en analys av händelsen och ge dig en återkoppling.

Pia Göthlin
Rektor Vitsippans Förskola
pia.gothlin@vitsippansforskola.se
Mobil: 070-2974630